نمایشگاههای تجاری

ما می دانیم هر دو upsides و ناپایداری برای نشان می دهد تجارت – و چگونه برای مدیریت هر دو. یک نمایشگاه تجاری نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجهی است و ما اطمینان حاصل می کنیم که شما پول می گیرید.
بازخوانی شروع و پایان دادن
ارتفاع هر یک از ده ها نمایشگاه و رویدادهای تجاری را برنامه ریزی، ترویج، طراحی و اهرمی می کند. برای مشتریان ما، بازاریابی نشان می دهد ماه ها قبل از برگزاری نمایشگاه آغاز می شود و چند ماه پس از آن بسته می شود. این به این دلیل است که یک نمایشگاه تجاری فقط یک فرصت برای تعطیل کردن با دوستان صنعت است که چند روز است. این یک کانال قدرتمند برای کسب و کار جدید و یک نقطه کانونی تجاری برای تلاش های بازاریابی خاص است.

خیلی بیشتر از “بدخواه بودن”
نمایش ها گران هستند آنها می توانند ROI متضاد را داشته باشند. گاهی اوقات شما باید آنجا باشید – زیرا رقبا شما نیز وجود دارد. اما این بیشتر دلایلی است که در مورد آن متفکر و استراتژیک باشد. برای Altitude، یک نمایشگاه تجاری یک رویداد جدا نیست – این یک فرصت متمرکز برای تبلیغ کسب و کار شما در ماههای پیش و پس از نمایش خود است.

رسیدن به تجارت نشان دهنده وضعیت ذهن است
ما با توسعه یک استراتژی تجاری برای کل سال شروع می کنیم. کدامیک از شما باید حضور داشته باشد؟ شما باید اجتناب کنید؟ چه نوع حضور در هر یک از شما نیاز دارید؟ چگونه می توانید بیشترین تاثیر را قبل، در طول و بعد از نمایش داشته باشید؟

راه اندازی برنامه در عمل
نمایشگاه تجارتی و برنامه ریزی رویدادها ما با شما همکاری می کند تا یک فضای غرفه سفارشی که با اهداف و بودجه شما منطبق است، ایجاد کنید. وام و وثیقه ایجاد می شود. رسانه های اجتماعی و برنامه های تبلیغاتی توسعه یافته اند. همه چیز با هم کار می کند تا یک ظاهر حرفه ای و یکپارچه را ارائه نماید – همه با هدف افزایش ترافیک غرفه، جمع آوری هدایا و اطمینان از بهترین ROI ممکن است.