برنامه ریزی و استراتژی

در بازاریابی، قبل از تنظیم یک استراتژی بازاریابی وسوسه می شود که بلافاصله قبل از راه اندازی یک استراتژی بازاریابی بروید. یک بروشور را ایجاد کنید، یک انتشار مطبوعاتی بفرستید، زیرا برای انجام کسب و کار شما خوب است که کاری انجام دهید. اما اگر تلاش های بازاریابی شما با هم کار نکند، آنها علیه شما کار می کنند.

قدرت انتقال قدرت استراتژی بازاریابی و برنامه ریزی

آیا هدف این است که شرکت B2B خود را رشد دهید و یا به دست آورده اید، یک طرح بازاریابی یکپارچه دارای توانایی تبدیل کسب و کار شما و قرار دادن نام تجاری خود در نقشه است. ما با نمایش از 30،000 پا شروع به جمع آوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل کسب و کار و اهداف خود را از بالاترین نقطه و راه اندازی استراتژی بازاریابی مناسب برای اهداف و بودجه شما.