روابط عمومی و رسانه اجتماعی

آژانس اطمینان می دهد که رسانه های روابط عمومی و اجتماعی شما با اهداف توسعه بازاریابی و کسب و کار خود مشغول به کار هستند – ایجاد منافع و افزایش آگاهی در میان تصمیم گیرندگان.
دقیقا به “روابط عمومی” وارد می شود؟
در ارتفاع، اصطلاح “روابط عمومی” روابط عمومی سنتی و رسانه های اجتماعی را پوشش می دهد – هر دو به وسیله ابزار، تاکتیک ها و اندازه گیری های ثابت شده که در ترکیب بازاریابی کلی شما ادغام شده اند را پوشش می دهد. موثر B2B PR در مورد داشتن یک منبع ارزشمند برای خبرنگاران مطبوعاتی و تأثیرگذار کلیدی است – ایجاد روابط و ارائه مطالب و ایده های مفیدی که به طور واضح برند شما را از رقابت تشخیص می دهد.

استفاده از ابزارهای مناسب برای کار
ارتفاع تمام تلاش های روابط عمومی خود را بر روی معیارها و داده ها – تحقیق جامع در کانال های مناسب چاپ، الکترونیکی و رسانه های اجتماعی برای رسیدن به چشم انداز شما. این که آیا کانال های دیجیتال با محتوای تازه، ارتباط با رسانه های تجاری، رشد روابط با طرفداران اجتماعی شما و یا ایجاد مبارزات رهبری تفکر هدفمند از طریق بازاریابی ایمیل، آیا شما با کسب و کار جدید با کانال های دیجیتال ارتباط برقرار می کنید؟

انتخاب شریک حق
تیم روابط عمومی ما به شدت بر روی ایجاد ارتباط معنی دار با خبرنگاران، نفوذگران و چشم اندازهایی که خط پایان شرکت شما را تحت تاثیر قرار می دهد متمرکز شده است. ما می دانیم که رویکرد یک اندازه مناسب همه کار نمی کند. ما هنر و علم بازاریابی رسانه های جمعی و دستی را تمرین می کنیم و یک استراتژی سفارشی را دنبال می کنیم و به دنبال قرار دادن دقیق هدف ها و قرار گرفتن در معرض تعداد زیادی از نمایش های رسانه ها هستیم.

جریان ثابت از محتوای مفید است
ما از طرف مشتریان ما مطالب زیادی می نویسیم – انتشارات مطبوعاتی، مقالات تجاری، نامزدهای جایزه، مطالعات موردی، مقالات سفید، پست های وبلاگ، توییت ها، نوشته های LinkedIn و موارد دیگر. محتوای هدفمند نتایج قابل اندازه گیری ارائه می دهد – افزایش ترافیک وب سایت و منجر به واجد شرایط بیشتر در خط لوله فروش. و ما به آنچه که در صنعت شما می گذرد گوش می دهیم – که ما را قادر می سازد که نتایج را تجزیه و تحلیل کنیم و اطمینان حاصل کنیم که مخاطبان شما درگیر آن هستند.