اتوماسیون اختصاصی مارکتینگ

مشکل این است که نرمافزار اتوماسیون بازاریابی B2B در معرض خطر قرار دارد – و این یکی بزرگ است. سیستم عامل بسیار گران است، و پروانه های ماهانه اغلب به هزاران نفر رسیده است. و برای آن همه چیزهایی که دریافت می کنید یک مجوز برای استفاده از یک ابزار است – نه محتوا، منطق و IP که برای رسیدن به نتایج واقعی نیاز دارید.

خوشبختانه، از – یک سیستم اتوماسیون بازاریابی چند پلت فرم جدید به طور انحصاری برای مشتریان بازاریابی ارتفاع وجود دارد. اورست ترکیبی از قدرت تکنولوژی بهترین در کلاس و دهه های تخصص B2B بازاریابی ما را به ارائه بسیاری از مزایای سیستم عامل اتوماسیون اتوماسیون بازاریابی در کسری از هزینه و تلاش آنها نیاز.

اتوماسیون مارکتینگ راه حل یکپارچه و کامل است که nibbles را به رهبری واجد شرایط و تحصیل کرده تبدیل می کند. تیم ما به قلب نام تجاری شما، صنایع سخت افزاری محتوا، کمپین های بسیار کارآمد ایمیل، آگهی های دیجیتال و صفحات فرود می پردازد و به شما در تجزیه و تحلیل نتایج شما کمک می کند.

این که آیا شما بیشتر از ترافیک وب سایت را با استفاده از بارگیری های حق بیمه و یا خودکار دنبال پیگیری معاملاتی انجام می دهید، اتوماسیون مارکتینگ به شما امکان می دهد محتوای شخصی، مرتبط، تبلیغات و پیام را در زمان مناسب ارائه کنید. مبارزات اورست از طریق ایمیل و تبلیغات تبلیغاتی شما را پیش از چشم انداز، تا زمانی که آماده چت شدن باشند، نگه می دارد و سپس برای آنها آسان است که با آنها تماس برقرار کنید. تیم فروش شما اتوماسیون مارکتینگ را دوست دارد – و برای شما عاشق شماست.

اتوماسیون مارکتینگ به شما مزایای اصلی راه حل های اتوماسیون بازاریابی بزرگ، بدون هزینه، بدون هیچ زحمتی و تعهدات بلند مدت را می دهد. بهترین قسمت؟ شما فقط باید بدانید که چه میخواهید انجام دهید: کارشناسان B2B در سطح بالا طرح، ساختن جریان کار، ایجاد خلاقیت و ایجاد یکپارچگی سیستم را طراحی می کنند. این اتوماسیون بازاریابی است … بهتر است.