تصویربرداری و فیلم سازی

تصویرگری بخش مهمی از تصویر برند است. ویدئو به طور فزاینده ای به عنوان رسانه برای مصرف اطلاعات و سرگرمی – و توسط گوگل مورد علاقه است. یک تصویر برند جامع و استراتژی بازاریابی شامل هر دو است.
در ارتفاع، ما جنبه بصری نام تجاری شما را تحت پوشش قرار داده ایم. مشتریان ما هر روز به عنوان بخشی از وب سایت های خود، کمپین های جستجو، نمایشگاه های نمایشگاه و ارائه های فروش استفاده می کنند. از ما در استودیو عکس و تجهیزات تولید ویدئو به تخصص ما در هماهنگی شاخه های در مقیاس بزرگ توسط فروشنده های تخصصی شخص ثالث، ما می توانیم شرکت خود را فراتر از کلمات.

تولید فیلم
در طول روز کوتاهتر شده است. ویدئو کوتاه (ترکیبی از انیمیشن، عکس ها، قطعه های ویدئویی و متن) به طور فزاینده ای به عنوان یک راه برای دریافت اطلاعات به مشتری و چشم انداز – و راه آسان برای استفاده از قدرت رسانه های دیجیتال است. ما مجموعه ای کامل از خدمات تولید ویدئو، از “جنبش متن” vignettes به تبلیغاتی سنتی ارائه می دهیم.

عکاسی
این که آیا ما در استودیوی داخلی، در محل کار یا به عنوان مدیر خلاق برای عکاس شخص ثالث عکس می گیریم، ارتفاع یکپارچه نیازهای خلاق را با اهداف و اهداف بازاریابی ترکیب می کند. با “نمایش از 30،000 پا”، هیچ چیز در خلاء اتفاق نمی افتد. در اینجا، عکاسی نشان دهنده ماهیت نام تجاری خود است، که به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی پایدار و مقرون به صرفه به طور کلی کار می کند.