تولید محتوا

ایجاد محتوا
در قلب خود، نام تجاری شما یک داستان است – قول شما برای مشتریان شما. نویسندگان با استعداد برای موفقیت این مارک را تعریف می کنند، آن را از رقابت ها تشخیص می دهند و مشتریان را مجبور می کنند اقدام کنند.

بسیاری از کارکنان ما حرفه خود را به عنوان نویسندگان حرفه ای و سردبیران در مجلات، کتاب ها و روزنامه ها آغاز کردند. این امر عمدی است، زیرا قلب بازاریابی یکپارچه ارتباط موثر است – داستان برند شما را در مواقع قانع کننده، هدفمند و موثر در هر رسانه یا محل برگزاری قرار دهید: وب، ویدئو، تبلیغات، ایمیل، روابط عمومی، نمایشگاههای تجاری، وبلاگها، مورد مطالعات و بیشتر.

یک چهره بر روی نام تجاری
ارتفاع در اطراف یک استراتژی ارتباطی یکپارچه طراحی شده برای پاسخگویی به اهداف بازاریابی مشتری – بالا بردن آگاهی از برند، رانندگی و افزایش فروش است. اما موثرترین محتوا، نیازهای خاص و نقاط درد مخاطبان هدف را نیز مورد توجه قرار می دهد. ما شرکت ها را قادر می سازیم که فراتر از سایه ای از شک و تردید باشند که آنها درک می کنند، می توانند به مشتریان خود کمک کنند – حتی با همدیگر همدردی کنند. این وعده تجاری در عمل است.

درک مخاطبان
بازاریابی موثر به سادگی منجر به رانندگی نمی شود – آن را هدایت واجد شرایط از مخاطبان با دقت هدف قرار می دهد. به جای تلاش برای رسیدن به توده ها (که ممکن است یا نباشد)، برای یک شرکت B2B ارزشمندتر است تا بتواند چشم اندازهای بسیار متخصص را جذب کند. و این نیازمند نوشتن تخصصی برای مخاطبان مختلف هدف است. به همین دلیل، ما هر گونه تعامل با فرآیند کشف ارتفاع را آغاز می کنیم. این یک روش اثبات شده است که ما را در درک دقیق مشتری ما، استراتژی کسب و کار و رقبا، چشم انداز و مشتریان آن قرار می دهد.