خدمات تخصصی آژانس بازاریابی
خدماتی متفاوت و به روز زیر نظر متخصصین مارکتینگ
نوآوری در بازاریابی
وجود نوآوری در بازاریابی امری حیاتی است. ایدههای خلاقانه درزمینهٔ استراتژی در بسیاری از قسمتهای درون شرکت وجود دارند. مدیریت ارشد باید ایدههای جدید را از سه گروه تحت نمایندگی: کارمندان دارای دیدگاههای جوانپسند یا متنوع، کارمندان بسیار دورتر از دفاتر اصلی شرکت، و...
چالشهای اندازهگیری سهم بازار در بازاریابی
تعریف بازار هیچگاه کار پیشپاافتادهای نیست: اگر بنگاهی بازار خود را بیشازحد گسترده تعیین کند، ممکن است تمرکز خود را تضعیف کند و اگر آن را بیشازحد محدود بداند، فرصتهایی را از دست خواهد داد و به تهدیدها اجازه میدهد که به شکلی غیرقابل رؤیت پدیدار شوند. برای اجتناب...
مهندسی بازاریابی چیست؟
مدیران بازاریابی باید بهطور مداوم تصمیماتی در مورد روشهای تولید؛ راههای توزیع؛ طرحهای غرامت فروش و از این قبیل را بگیرند. مدیران، این تصمیمات را از بین موارد متعددی که در پیش رو دارند، انتخاب میکنند که دارای پیچیدگی زیادی است؛ مانند همه تصمیماتی که افراد...
12 اصل برای برندینگ ماندگار
برند ماندگار برای پیروزی میجنگد و تمام تخصص و امکانات خود را به موقعیتی که در آن قرار گرفته است، افرادی که درگیر برندینگ ماندگار هستند و نحوه ارائه ارزش به مشتریان اختصاص میدهد. برند ماندگار به خاطر بهتر بودنشان همواره انتخاب اول مشتریان هستند. یک برند ماندگار مانند...
چگونه استراتژی بازاریابی بنویسیم؟
به گزارش آژانس مارکتینگ هورموند، بازاریابی از زمانی که اولین تبلیغ چاپی در روزنامه منتشر شد دستخوش تغییرات بسیاری شده است. آن تبلیغ احتمالاً در یک روزنامه محلی با مخاطبی محدود به چاپ رسیده بود. استراتژی بازاریابی در آن زمان معنی متفاوتی داشت و روشهای تبلیغات نیز...
نیاز به خدمات بیشتری دارید؟
با ما تماس بگیرید
09109200500