نقش استراتژیهای بازاریابی در کسب و کار
استراتژی بازاریابی زیرمجموعهای از استراتژی کسب و کار است و درگیر همان چهار بعد استراتژی سرمایهگذاری محصول_ بازار، ارز پیشنهادی، داراییها و شایستگیها و برنامهها و استراتژیهای کارکردی می باشد، البته با قلمرویی محدودتر. این ابعاد عبارتاند از تخصیص بودجه بازاریابی...
اومنی چنل چیست؟
مفهوم اومنی چنل (omni-channel) به تجربه خرید یکپارچه مشتری بدون تکرار مراحل میپردازد. با توجه به این مفهوم نحوه ورود مشتری به هر یک از کانالهای ارتباطی مشتری مهم نبوده اما مهمتر از آن ارائه خدمات یکپارچه بدون نیاز به بازگشت به کانال خاص و یا بازگشت به مرحله خاصی از...
مزایا و ویژگی های مارکتینگ پلن
به گزارش آژانس هورموند، هدایت مارکتینگ پلن همیشه موجب بهبود عملکرد نخواهد شد. در اکثر موارد این بدان علت است که یک یا چند مزیت ثبتشده وجود دارد. برخی از رایجترین مواردی را که میتوان جهت طی نمودن مراحلی برای اجتناب از آنها استفاده نمود در زیر شرح میدهیم: باور...
چه وقت کسبوکارتان برای کار با آژانس مارکتینگ آماده نیست؟
آژانس مارکتینگ خوب میتواند بهعنوان یک شرکت الهامبخش باشد که از درون، خود شما را متمرکز و علاقهمند به مخاطبانش میکند و این اتفاق برای همه پیش نمیآید. با توجه به تجربهی کاری بسیار در زمینه مارکتینگ با اطمینان میتوان گفت کار با یک آژانس مارکتینگ معمولاً فرصت خوبی...
چرا کسب کار شما به یک آژانس مارکتینگ نیاز دارد؟
جذب مشتریان جدید روز به روز در حال دشوارتر شدن است. ایجاد یک استراتژی مارکتینگ همه جانبه با استفاده از رسانه های اجتماعی، مارکتینگ داخلی و جذبی، بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، طراحی وب سایت در کنار تاکتیک های مارکتینگ کلاسیک نیز رو به دشوارتر شدن پیش می رود. شما به...
پیش نیاز استفاده از آژانس مارکتینگ
اگر تصمیمی اساسی برای تغییر روند کسب و کارتان گرفته اید و قصد دارید از افراد متخصص در مارکتینگ استفاده کنید، برایتان نکته های مفیدی جهت کسب بهترین نتیجه در همکاری با نیروی حرفه ای خارج از شرکت و سازمانتان داریم، با هورموند همراه شوید؛ آژانس مارکتینگ خود را توجیه کنید:...